Assalamualaikum.Welcome to my blog and thanks for visiting.Enjoy your reading.May Allah Bless You.....

Saturday, April 9, 2011

::Look into ur heart,Allah is there for u::

Aku tidak mampu menangis kerana dosa… Hatiku keras amat. Kucuba menangis dengan merasa kesal. Tapi gagal. Mengapa aku tidak mahu menangis kerana gagal menangis. Ya Allah, kerasnya hatiku ini. Lembutkanlah Ya Allah. Atau berilah aku ‘hati’ yang lain. Hati yang ada ini bagaikan sudah mati Ya Allah.

Aku seorang hamba yang kerdil di bumi Allah yang terbentang luas ini..
Tika berjalan aku juga tersadung, tika berlari aku juga terjatuh..
Namun ku tahu Allah sentiasa ada membantuku melayari hidup ini..
yang penuh dengan onak duri dan pelbagai lagi cabaran menanti..

Ya Allah,ampunilah hambaMu ini jika selama ini aku tersilap langkah..
Dan ampunilah jua andai aku lalai dalam mengingatiMu..
Bimbinglah diri ini ke jalan yang Engkau redhai..
Walau apa keadaan sekalipun,akan ku cuba pertahankan maruah diri
dan Islam yang suci..

Kan ku laksanakan segala perintahMu Illahi..

No comments:

Post a Comment